سردار شیخی:

حماسه سوم خرداد نقطه اوج، ایثار و فداکاری ملت شریف ایران بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران گفت: حماسه سوم خرداد نقطه اوج، ایثار و فداکاری ملت شریف ایران بود.
کد خبر: ۳۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ - 21May 2020

حماسه سوم خرداد نقطه اوج،ایثار و فداکاری ملت شریف ایران بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار علی اصغر شیخی درگفت‌وگویی با گرامی‌داشت روز جهانی قدس اظهار داشت: سوم خرداد، نقطه اوج، ایثار و فداکاری ملت شریف ایران بود.

وی افزود: این دوران طلایی دربردارنده اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران و ملت ستمدیده کل جهان را دربردارد که در مقابل زورگویان و همچنین استعمارگران غرب بایستی نقطه عطف و نقطه تاریخی است را گرامی بداریم.

این مقام مسوول با اشاره به برنامه‌های متعدد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: ستادکل نیروهای مسلح برای کلیه سازمان‌های کشوری و لشکری برنامه‌هایی تدارک دیده و این چهار دهه را با شعار «ماقوی هستیم» در دستور کار قرار داده است که آغاز آن از روز سوم خرداد شروع می‌شود.

وی با اشاره به عناوین هفته‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اذعان داشت: عناوین به تناسب ایام روزهای متعددی نام گذاری شده است، مثل نقش جهاد سازندگی، نقش نخبگان، روز خبرنگار و... که این روزها باید گرامی داشته شود.

در پایان معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران گفت: ما با مراکز مختلف به خصوص از طریق وزارت کشور و استانداران و فرمانداران که در حقیقت نقش کلی در اجرائیات دارند و بنیاد هم به عنوان دبیر، نشست‌ها و کمیته‌های متعددی را تشکیل دادند که قرار است سازمان‌ها، ادارات و مراکز مختلف نقش آفرینی آن دوران با شکوه که به منصه ظهور رسیده را برای ماندگاری بازگویی کنند.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار