پیام منتخب مردم خاش در مجلس به مناسبت روز جهانی قدس

منتخب مردم شریف شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 21May 2020

پیام منتخب مردم خاش در مجلس به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «اسماعیل حسین زهی» منتخب مردم شریف شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز قدس پیامی صادر کرد.

در متن آمده است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور روزی بزرگ و مهم در تاریخ مظلومیت فلسطین است، روزی که با نگاه عمیق معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و فراخوانی است برای همه ی آزادگان و آزادی خواهان تا ندای مظلومیت را یک صدا فریاد نمایند.

این بیانیه می افزاید: روز قدس،مجالی است که مسلمانان جهان می توانند به رغم تنوع در دیدگاه‌های خود به دنبال درمان دردهای مشترک‌ شان باشند، این روز متعلق به همه انسان هایی‌ است که برای عدالت و انسانیت احترام قائل بوده و از ظلم، اشغال‌گری، درگیری و تجاوز بیزار هستند.

در پیام منتخب مردم خاش در مجلس آمده است: همراه و همصدا با آزادگان جهان، «روز قدس» این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را براساس رهنمودهاي جامع و حكيمانه رهبر فرزانه و معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) ارج می نهنیم، به واقع علی رغم تفاوت روز قدسِ امسال با سالیان گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی استکبار ستیزِ مردمِ مومن و انقلابی، این مهم تاثیری در ابراز انزجار از جنایات و خونریزی های رژیم اشغالگر و غاصب قدس نخواهد داشت و بار دیگر ندای «القدس لنا» طنین انداز خواهد شد.

حسین زهی در این پیام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت لیالی قدر از تمام مردم غیور دعوت می کنم با استفاده از رسانه های اجتماعی در تحقق اهداف و فلسفه ی وجودی روز قدس سهیم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار