بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت روز قدس؛

تا پیروزی کامل فلسطین هر روز، روز «قدس» است

در بخشی از بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد آمده است: «هرچند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شده ولی تا نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل و همدستانش هر روز روز قدس است.»
کد خبر: ۳۹۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 21May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است.

«امام خمینی(ره): روز قدس، روز اسلام است

روز قدس روز تاریخی دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار خونخوار جهانی است که خلق آن توسط انسان های خدا دوست و ظلم ستیز و مدافع مظلومین جهان انجام شده که در راس آنها امام راحل عظیم الشان می باشد که با این ابتکار تا ابد روز قدس را نهادینه کرده تا مظلومیت فلسطین و ظلم و ستم هایی که بر مردم آن توسط رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار تحمیل گردیده بر آحاد بشر روشن گردد تا ملت های آزادی خواه دنیا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند و اوج نفرت و دشمنی خود را با راهپیمایی روز قدس به دنیا نشان دهند تا شعار تو خالی دفاع از حقوق بشر آمریکایی را نقش بر آب کنند.

 امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خامنه ای تمام توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنها به ویژه آل سعود را نقش برآب نموده به گونه ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی نامشروع را به ستوه آورده است.

 آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست ها و همراهانش ربوده بود، تلاش های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد.

هرچند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شده ولی تا نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل و همدستان رذل و کثیف آن مثل آمریکا و آل سعود خائن هر روز روز قدس است و انشاالله به یاری خداوند نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد و به آرزوی دیرینه رزمندگان و شهدا که می گفتند راه قدس از کربلا می گذرد دست خواهیم یافت. ضمن محکوم ساختن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در این خصوص و سر پوش گذاشتن بر این جنایت ها اعلام می داریم تا آخرین قطره خون در پاسداری از ارزش های والای اسلامی در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم ماند و با حضور در صحنه های مختلف دفاع از قدس شریف و عزیز از پا نخواهیم نشست.

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با گوش جان سپردن به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، از تمامی دلهای بی قرار دعوت به عمل می آورد تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف آزاد به صاحبان اصلی آن سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار