بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز جهانی قدس؛

مقاومت فلسطینیان و حمایت تمام عیار مسلمین راه نجات فلسطین است

در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: مقاومت فلسطینیان و حمایت تمام عیار مسلمین راه نجات فلسطین است
کد خبر: ۳۹۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 21May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«روز قدس، روز اسلام است» حضرت امام‌خمینی(ره)

قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است، روز قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی حضرت امام‌خمینی‌(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است که مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل را ترویج داده و همه مستضعفین جهان را به مبارزه با مستکبران دعوت نموده است.

تنها راه نجات مردم مظلوم فلسطین از دستان آلوده و ناپاک رژیم جعلی اسرائیل، علاوه بر مقاومت، حمایت تمام عیار امت آزادی خواه اسلامی از اراده فلسطینی‌ها برای اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین و بازگشت فلسطینی‌های آواره به سرزمین خودشان است.

امروزه دنیا می‌داند که دیگر اسرائیل جنایتکار حتی با پشتیبانی حامیان غربی خود نیز دیگر نخواهد توانست از راه جنگ و کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه غزه، خود را از مرداب مرگ و هلاکت برهاند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی است تا با اعلام انزجار از جنایات ضد بشری اسرائیل غاصب، به حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین برخواسته و صدای مظلومیت آن‌ها را به گوش جهانیان برسانیم.

پرسنل اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی ضمن گرامی‌داشت این روز، جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و آماده همکاری همه‌جانبه در راستای گرامیداشت این روز عظیم و تاریخی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار