نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ثبت تصاویر رزمایش مواسات باعث ماندگاری این حماسه در تاریخ کشور می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: هدف از ثبت تصاویر و فیلم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه این است که به یادگار برای تاریخ جمهوری اسلامی ایران همانند حماسه پرافتخار دوران دفاع مقدس بماند تا نسل‌های آینده با دیدن تصاویر و فیلم‌ها بدانند که جوانان و مردم این ملت چه حماسه‌هایی خلق کرده اند.
کد خبر: ۳۹۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ - 21May 2020

ثبت تصاویر رزمایش مواسات باعث ماندگاری این حماسه در تاریخ کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، امروز آئین طرح همدلی و کمک مومنانه (دست یار) با همکاری جمعیت هلال احمر و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به منظور توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا با حضور نماینده ولی فقیه، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان و جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: امروز مدیریت ویروس در کشور ایران، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد و دنیا تفاوت زمین تا آسمان مدیریت در یک کشور قدرتمند و اسلامی و یک کشور قدرتمند و مدعی آن هم مدعی حقوق بشر را مقایسه می‌کند.

یعقوبی ادامه داد: در برخی از کشور‌های مدعی، سرم را از دست پیرمردی می‌کشند چراکه امکانات و ظرفیت ارائه خدمات به بیماران را ندارند و اینجا در کشور جمهوری اسلامی ایران هزاران تخت آماده است تا اگر کسی برایش مشکلی پیش آمد کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: در کشور ایران همه دست همدلی، برادری و همیاری داده اند تا مشکلات را کمتر کنند و نیاز‌های نیازمندان و آسیب دیدگان را برطرف کنند و در همین استان تا الان بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی تقدیم نیازمندان شده است.

وی با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های حمایتی تکراری نیستند و برای عکس و فیلمبرداری تهیه نشده اند، گفت: هدف از ثبت تصاویر و فیلم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه این است که به یادگار برای تاریخ جمهوری اسلامی ایران همانند حماسه پرافتخار دوران دفاع مقدس بماند تا نسل‌های آینده با دیدن تصاویر و فیلم‌ها بدانند که جوانان و مردم این ملت چه حماسه‌هایی خلق کرده اند.

یعقوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان می‌فرمایند آوینی‌ها باید در صحنه مواسات بیایند و این رزمایش را ماندگار کنند تا آیندگان این درس‌ها را از یاد نبرند بنابراین ثبت تصاویری از رزمایش مواسات باعث می‌شود آیندگان در کنار تاریخ دفاع جانانه هشت سال دفاع مقدس، این مقاومت چند ماهه ایثار و مواسات را هم ببینند و بدانند که ملت ایران هم جهاد با مال و هم جهاد با جان را تجربه کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه برخی از افراد می‌خواهند رزمایش مواسات را زیر سوال ببرند و شبهه ایجاد کنند و ارزش کار‌های خیر و بخشش مردم و خیرین را از بین ببرند، گفت: برای رزمایش مواسات شبهات ایجاد نکنید، تمامی بسته‌های تهیه شده در این رزمایش‌ها به دست نیازمندان می‌رسد و برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها نه تنها کمک مادی است بلکه جان شما را تزکیه می‌کند و کسی که بخشی از اموال خود را در راه خدا انفاق می‌کند یک درس اخلاق عملی است بنابراین این بسته‌ها با اینکه مادی است، اما در درونش تقوا، همدلی، اخلاق، همدردی و همیاری و درس اخلاقی است برای جامعه بنابراین باید این رزمایش‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها