فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

حل مسئله فلسطین در گرو اجرای طرح جامع جمهوری اسلامی است

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: طرح جامع جمهوری اسلامی ایران در قبال مسئله فلسطین حل ریشه‌ای آن از طریق برگزاری همه پرسی و رفراندوم با حضور و مشارکت همه مردم فلسطین اعم مسلمانان، مسیحیان و یهودیان است.
کد خبر: ۳۹۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 21May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به مناسبت روز قدس در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امام خمینی (ره) بر اساس یک راهبرد بین المللی، مسئله فلسطین را به یک استراتژی جنبش در جهان اسلام مطرح فرمودند و روز جهانی قدس امروز در دنیا به یک نمادی از وحدت و یادآوری مقاومت در کشورهای اسلامی در مقابل غده سرطانی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی افزود: امروز فلسطین در شرایطی هفتاد و دومین سالگرد اشغال خود را توسط رژیم جعلی و تروریستی را پشت سر می‌گذارد که صهیونیست‌ها کماکان به جنایات خود ادامه می‌دهند.

جنیدی موضوع فلسطین را صحنه تقابل رویارویی دو نظریه دانست و ابراز داشت: طرح جامع جمهوری اسلامی ایران حل ریشه‌ای مسئله فلسطین از طریق برگزاری همه پرسی و رفراندوم با حضور و مشارکت همه مردم فلسطین اعم مسلمانان، مسیحیان و یهودیان است و از سوی دیگر آمریکایی‌ها با معامله قرن در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه به معامله قرن اشاره کرد و گفت: امروز معامله قرن، به عنوان یک جنین نارس و مرده به دنیا آمده و با مخالفت صریح رهبران فلسطینی و عدم استقبال افکار عمومی جهانی و کشورهای جهان روبرو شده است. طرح ایران روز به روز با اقبال گسترده جهانی مواجه خواهد شد و طی یک رفراندوم عمومی مردم عزیز فلسطین به حق خودشان خواهند رسید و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در این سرزمین مقدس خواهیم بود.

جنیدی خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام نفرت از جرثومه فساد قرن، ضرورت اعلام و ابراز تنفر مردم دنیا نسبت به دشمنان دو چندان است، بر همین اساس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی امسال به این مناسبت 30 عنوان برنامه به مدت یک هفته در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی استقرار ایستگاه مقاومت در میدان مرکزی بردسکن از جمله اقدامات فرهنگی دانست و بیان داشت: در طول این هفته خودروهای مختلف در سطح شهر با نصب پوستر شهید سردار سلیمانی یاد این شهید مقاومت را گرامی خوهند داشت و یک صدایی خود را با مردم مظلوم فلسطین فریاد خواهند زد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ادامه داد: تغییر تصاویر پروفایل‌ها با موضوع پرچم فلسطین و ایران در فضای مجازی، راه اندازی پویش‌های آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، تولید ماسک با شعار مرگ بر اسرائیل از دیگر برنامه‌های مردمی است که به مناسبت روز جهانی قدس در سطح استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به نقش سپاه در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی اشاره کرد افزود: سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای نظام در طول 42 سال گذشته بوده و هر کجا که نظام احساس خلا کرده سپاه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، اوضاع امنیتی و نظامی، با قدرت حضور پیدا کرده و کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است.
جنیدی، لزوم توجه به شعارهای رهبر معظم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب حدود 12 سال است که شعارهای سال را در راستای اقتصاد مقاومتی بیان می‌کنند و این نشانگر آن است که معیشت و اقتصاد مردم دغدغه معظم له است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با تاکید بر اینکه باید با پروژه‌های آمریکا به ویژه معامله قرن که شکست آن ثابت شده است مبارزه شود، ابراز داشت: کسانی که معتقد هستند آمریکا قادر به انجام هر کاری است در واقع تسلیم دشمنان انقلاب شده و دیگر همسو با ملت بزرگ ایران نیست.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، ملت ایران را سراسر حاج قاسم سلیمانی دانست که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار