مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا:

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی ملل مسلمان جهان است

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی روز قدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۳۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 22May 2020

روز قدس رستاخیر استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی اعلمی» مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا پیامی را به مناسبت چهل و یکمین سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر، یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم.

قدس جغرافیای عشق، تارخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است. رستاخیز استکبارستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت خواه و عدالت‌دوست، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره هابه اقیانوس جاری انسانهاست.

اکنون انتفاضه در فرهنگ مردم فلسطین، برای بیان حرکت پویا و فراگیر و عملکرد معترضانه و آشکار مردمی به کار می‌رود که با سلاح سنگ و فریاد، در مقابل استبداد شجاعانه ایستاده اند تا آخرین نفس‌های خویش سرود مقاومت و شهادت می‌خوانند.

کافی است فلسطین باشیم؛ هرچند زخمی، تا اسرائیل نباشد. کافی است از صمیم قلب به درک آزادی و جوانمردی برسیم تا صفت دژخیم و قساوت را تغییر دهیم. برای آزادی‌ات خواهیم آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار