امام جمعه بندر دیر:

دفاع از مسلمانان مظلوم از اهمیت روز قدس است

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» با بیان اینکه اهمیت راهپیمایی روز قدس، دفاع و جهاد اسلامی و شرعی و دینی است، گفت: دفاع از مسلمانان مظلوم از اهمیت روز قدس است و مسلمان نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.
کد خبر: ۳۹۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ - 22May 2020

دفاع از مسلمانان مظلوم از اهمیت روز قدس است//سلام لطفا کد 396228 و 397085 تولیدی و مربوط به روز قدس است را درج نمائید// با تشکر

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بندر دیر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر رعایت تقوا را عامل رهایی انسان از قید و بند دنیوی و سبب رستگاری انسان در دنیا و آخرت دانست و اظهار داشت: انسانی که آثار و برکات ماه مبارک درک کرده باشد از سپری شدن آن ناراحت می‌شود.

وی ماه رمضان را ماه عبادت و دل‌های پاک و آزاد شدن از جهنم دانست و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: یکی از برکات ماه مبارک رمضان آمرزش گناهان است که معبود از خدای خود درخواست می‌کند که خدا از او راضی شود.

امام جمعه بندر دیر خاطرنشان کرد: وداع با ماه مبارک رمضان به این معنی است که این آخرین روزه من نباشد و زنده باشم تا ماه مبارک رمضان بعدی درک و اعمال آن انجام دهم و از رحمت خدا بهره ببرم.

حجت‌الاسلام حسینی با گرامی‌داشت روز جهان قدس یکی از یادگارهای حضرت امام راحل است، و با بیان اینکه اهمیت راهپیمایی روز قدس، دفاع و جهاد اسلامی و شرعی و دینی است، گفت: دفاع از مسلمانان و مظلوم از دیگر جهان اهمیت روز قدس است و مسلمان نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به اینکه فلسطین یک مسئله انسانی است تاکید کرد: الان توسط رژیم جلاد صهیونیست کودکان در سرزمین فلسطین اشغالی کشته می‌شوند و  نسبت به حقوق بشر بی توجهی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بندر دیر، فلسطین را ملت آواره و مظلوم دانست و بیان کرد: باید روز قدس همیشه زنده بماند و روز قدس دستاوردهای بزرگی دارد که یکی از آن امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام حسینی هدف استکبار جهانی از پیدایش داعش را به خطرانداختن امنیت کشور ایران اسلامی و جبهه مقاومت دانست و بیان کرد: باید مسلمانان برای  مبارزه با استکبار جهانی و نابودی گروه‌های تروریستی با هم متحد باشند.

امام جمعه دیر افزود: امروز فلسطین اقتدار پیدا کرده و استکبار جهانی فقط بدنبال حفظ موجودیت خود و اسراییل است.

خطیب نماز جمعه بندر دیر با گرامی‌داشت حماسه فتح خرمشهر و شهدای والامقام خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس بود و حامیان صدام به‌فکر نجات صدام افتادند و جنگ از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار