فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

بزرگداشت روز جهانی قدس به منزله ضربه‌ای تاریخی به دشمن صهیونیستی است

سرهنگ «یدالله کشاورز» گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس همه ساله به منزله ضربه‌ای مهلک و تاریخی به دشمن صهیونیستی است.
کد خبر: ۳۹۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 22May 2020

بزرگداشت روز جهانی قدس ه منزله ضربه ای تاریخی به دشمن صهیونیستی است

به گزارش دفاع‌پرس از  بوشهر، سرهنگ «یدالله کشاورز» ظهر امروز در مراسمی ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس اظهار داشت: از دیدگاه امام خمینی (ره) قدس قلب فلسطین و مرکز مبارزه جهانی بین حق و باطل است قدس خلاصه کننده فلسطین و جهان اسلام است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: امروز بسیاری از نامسلمانان که قدس را به بهای ناچیزی فروخته‌اند و آن را به حساب نمی‌آورند، شاید حتی چیزی و کلمه‌ای از تاریخ و تمدن ساکنان آن سرزمین نمی‌دانند و از طرفی دیگر خودشان را به نادانی زده‌اند و نمی‌دانند چه جایگاهی نزد ملت فلسطین و میلیون‌ها انسان عرب و مسلمان خواهد داشت.

کشاورز با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس همه ساله به منزله ضربه‌ای مهلک و تاریخی به دشمن صهیونیستی است و اصولا، اصل مبارزه ما با دشمن صهیونیستی جنگ باورها و آگاهی امت اسلامی در جهان می‌باشد .

وی افزود: با توجه به همزمانی روز قدس با انتشار بیماری کرونا و برگزار نشدن این راهپیمایی، این امر سبب فراموشی این روز بزرگ نخواهد شد زیرا قدس شریف و فلسطین یک دغدغه  فرا ملی در بین امت اسلامی جهان هستند و قدس نماد استقامت و ایستادگی آزادی خواهان امت اسلامی است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) بوشهر تصریح کرد: روز قدس روز یاری رساندن به برادران دینی و افراد ستمدیده است همانطور که حضرت محمد (ص) فرمودند: کسی که شب را به روز برساند و به امور مسلمانان رسیدگی نکند از مسلمانان نیست از این لحاظ همه برادران دینی و مومن نسبت به همدیگر مسؤلیت و و وظیفه و تعهد داریم که به همدیگر یاری برسانیم.

وی با بیان اینکه  ملت مظلوم فلسطین با آن همه تاریخ و تمدن چندین ساله که اکنون اسیر متجاوزان اشغالگر صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: امروز فریاد دادخواهی مظلومیت فلسطین را می‌شنویم و حمایت از ملت فلسطین یکی از شاخصه‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصل انسانی است و هر چه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها