مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

پخش 48 ساعت برنامه تلویزیونی ویژه سوم خرداد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

عبدالامیر عریضاوی گفت: با همکاری ستاد استانی و شهرستانی سوم خرداد و با حضور جهادی صدا و سیمای مرکز آبادان و استقرار آن‌ها در موزه دفاع مقدس خرمشهر اقدام به برنامه ریزی برای پخش 48 ساعت برنامه از محتوای ویژه سوم خرداد کردیم.
کد خبر: ۳۹۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 23May 2020

پخش 48 ساعت برنامه تلویزیونی ویژه سوم خرداد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین برنامه زنده تلویزیونی ویژه سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) روز گذشته به مدت 10 ساعت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر ضبط و از شبکه های مختلف پخش شد.

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در خصوص این برنامه تلویزیونی اظهار داشت: با توجه به بحران ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول مراقبتی امسال محور برنامه های سوم خرداد را بر اساس محور رسانه و فعالیت در فضای مجازی قرار دادیم.

وی افزود: بر همین اساس و با همکاری ستاد استانی و شهرستانی سوم خرداد و با حضور جهادی صدا و سیمای مرکز آبادان و استقرار آن ها اقدام به برنامه ریزی برای پخش 48 ساعت برنامه از محتوای ویژه سوم خرداد کردیم.

عریضاوی گفت: دعوت از فرماندهان ارشد نظامی استان، حضور هنرمندان شاخص استان خوزستان، خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و رونمایی از آثار ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که در این برنامه تلویزیونی ثبت و ضبط شد که برای پخش در اختیار دیگر شبکه های سراسری قرار می گیرند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها