در پیامی به‌مناسبت عید سعید فطر گرفت؛

تبریک سرلشکر باقری به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی

سرلشکر محمد باقری در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ - 23May 2020

تبریک سرلشکر باقری به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی فرارسیدن عید سعید را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال المعظم و فرارسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان شریف نیرو‌های مسلح آن کشور تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک شرایط خاص امروز حاکم بر جامعه بین‌المللی که تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا، توسعه و تحکیم همکاری‌های صمیمانه و مؤثر بین دولت‌ها و ملت‌ها و به‌ویژه نیرو‌های مسلح کشور‌ها برای مقابله با این پدیده نامبارک را مورد تأکید قرار می‌دهد، فرصت ارزشمندی را فراهم ساخته است تا به‌ویژه کشور‌های اسلامی، شرافت و فضیلت فرهنگ و تمدن اسلام عزیز و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و نیز مجاهدت و همیاری مسلمانان برای دفع بلایا و رفع مشکلات جوامع انسانی را به جهانیان نشان دهند.

دوام توفیق سلامتی، عافیت و تندرستی آن برادر عزیز و خانواده محترم، نیرو‌های مسلح و مردم مسلمان و برادر آن کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جوییم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها