به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد در اردبیل برگزار شد؛

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه کارکنان نیروهای مسلح

به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد، محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان نیروهای مسلح در استان اردبیل صبح امروز به میزبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 23May 2020

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از اردبیل، محفل انس با قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح در استان اردبیل صبح امروز به میزبانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، قاریان ممتاز فرماندهی انتظامی استان، مرزبانی استان، تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا و سپاه حضرت عباس (ع) استان به قرائت آیاتی از قرآن پرداختند.

در ادامه مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» معاون پژوهش و آموزش سازمان پدافند غیر عامل کشور طی سخنانی قرآن را نقشه راه رسیدن به اهداف والای انسانی دانست و تأکید کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به قرآن و ائمه اطهار (ع) تمسک جستند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی دست یافتند.

این پیشکسوت جانباز دفاع مقدس استان اردبیل افزود: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان یکی از الطاف ارزشمند الهی به رزمندگان اسلام و ملت بزگ ایران بود که در سایه تمسک به قرآن و ائمه به دست آمد.

کریمیان با تبیین ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، نظامی و تبلیغاتی فتح خرمشهر به بیان دستاوردهای این عملیات پرداخت و گفت: فتح خرمشهر یک نماد از پیروزی ایمان بر استکبار است و این مسیر ادامه خواهد داشت و در حال تبدیل شدن به الگویی جهانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار