فراخوانی برای روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی؛

مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) را در فضای مجازی برگزار کنیم

مسوول کمیته امورجوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام در فراخوانی برای روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی از آن‌ها برای ارائه برنامه‌های شان جهت برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) در فضای مجازی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۹۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ - 23May 2020

مراسم بزرگداشت حضرت امام را در فضای مجازی برگزار کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در متن نامه سید احمد حسینی خطاب به روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور با تبریک به مناسبت عید سعید فطر آمده است:

«به استحضار می‌رساند؛ بی شک نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی در بزرگداشت وتبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام عظیم الشان راحل بیش از همه سازمان‌ها و نهادهاست، گرچه انجام این وظیفه الهی، انسانی و قانونی، برای همه ایام سال یک وظیفه مستمرو دائمی است، اما ایام سالگرد آن حکیم فرزانه فرصت مغتنمی است که فعالیت‌های مجموعه ارکان کشور و تشکل‌های مردمی بیش از پیش متجلی گردد.

امسال که کشور و مردم عزیز و قدرشناس ما با این بیماری فراگیر مواجه است، ضمن تشکر از مقام معظم رهبری، دولت محترم و مجموعه مسوولان سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و لشگری، تشکل‌های مردمی، موسسات خیریه و تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و درمانی به خصوص کادر درمانی فداکار و پرتلاش از پزشکان عزیز و پرستاران ایثارگر که با تقدیم شهیدانی حماسه بزرگی را در میدان بزرگ جهاد خدمت آفریدند و بی‌تردید روح امام بزرگوار از این همه مجاهدت مسرور و شادمان است. از آن‌جاکه امکان برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت در تهران و درحرم مطهر ایشان و نیز دراقصی نقاط کشور به صورت حضوری میسر نیست، شایسته است این وظیفه الهی، انسانی و قانونی با استفاده از امکانات فضای مجازی بابرنامه ریزی مناسب هم درایام بزرگداشت آن عزیز در سی امین سالگرد انجام و در طول سال نیز تداوم یابد.

بی تردید تبیین افکار و اندیشه‌های آن مرد همواره جاودان با استفاده از آثار گرانبار ایشان و نیز انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات استادان و فرهیختگان در بین دانشجویان و جوانان و تشویق و ترغیب استادان و دانشجویان برای انجام تحقیقات درقالب پایان‌نامه و یا موضوعات تحقیقاتی دیگر حول افکار امام، می‌تواند از جمله این برنامه‌ها باشد، که هم در شرائط فعلی با امکانات فضای مجازی امکان انجام آن‌هاست و هم در شرائط عادی نیز می‌توان پیگیری و اجرا، نمود.

بی شک اهتمام جنابعالی و سایر مسوولان محترم دراین اقدام الهی به عنوان سند افتخاری درکارنامه خدمات شما برای همیشه باقی خواهد ماند و روح شهیدان والامقام را نیز شاد و مسرور خواهد نمود. مستدعی است اهم برنامه‌های خود را برای این کمیته درستاد مرکزی بزرگداشت اعلام فرمائید.»

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها