بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی؛

فتح خرمشهر الگوی جوامع حق‌طلب و آزادی‌خواه است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر تأکید کرد: فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره‌کننده سرشار خود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلکه ملل و جوامع حق‌طلب و آزادی‌خواه در عرصه رویارویی با قدرت‌های استکباری و سلطه‌جو قرار گیرد.
کد خبر: ۳۹۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ - 23May 2020

فتح خرمشهر برای همیشه الگوی ملت ایران و جوامع حق طلب و آزادیخواه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر است که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

نهادینه شدن راهبرد مقاومت و ایستادگی و عمق یافتن روحیه جهادی و تفکر و فرهنگ بسیجی در لایه‌های اجتماعی، ظرفیت بالنده‌ای برای خلق حماسه‌های بزرگ و پیش‌برنده در اختیار ملت ایران قرار داده است تا به مدد آن با شتاب بیشتر به سمت فتح قله‌های بلند پیشرفت و ترقی حرکت خود را تداوم بخشید.

بی تردید فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره‌کننده و پتانسیل معنوی و ارزشی سرشار خود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلکه ملل و جوامع حق‌طلب و آزادی‌خواه در عرصه رویارویی با قدرت‌های استکباری و سلطه‌جو قرار گیرد و سرافرازی و سربلندی آنان را تضمین نماید.

اداره کل حفظ آثار از سوی آحاد فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را به ملت شهیدپرور خراسان شمالی تبریک و تهنیت گفته، یاد و خاطره ۵۲ شهید گرانقدر استان در این عملیات بزرگ را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار