مقاومت، تنها گزینه در برابر تروریسم و اشغالگری است

وزارت امور خارجه ایران در بیستمین سالگرد پیروزی لبنان، مقاومت را تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری، سلطه و مسیر رهایی قدس شریف و همه سرزمین‌های اشغالی برشمرد.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 25May 2020

مقاومت، تنها گزینه در برابر تروریسم و اشغالگری استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در صفحه توئیترش ضمن تبریک بیستمین سالگرد پیروزی مردم لبنان، راهبرد مقاومت را تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری و سلطه و مسیر رهایی قدس شریف برشمرد.

در این توئیت آمده است: «بیستمین سالروز پیروزی مردم لبنان بر صهیونیست‌ها و اخراج آنها از جنوب لبنان بر ملت و دولت لبنان مبارک باد.»

وزارت امور خارجه ایران می‌افزاید: «راهبرد مقاومت، تنها گزینه در برابر تروریسم، اشغالگری و سلطه و مسیر رهایی قدس شریف و همه سرزمین‌های اشغالی است.»

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز در پیام‌هایی جداگانه به همتای لبنانی و دبیرکل حزب الله لبنان این پیروزی را تبریک گفت.

وی با اشاره به انسجام مردم لبنان و دولت و ارتش این کشور با مقاومت، به عنوان رمز پیروزی‌ها علیه دشمن صهیونیستی، برای دولت و ملت لبنان و خانواده شهدا و جانبازان مقاومت عزت و سربلندی آرزو کرد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نیز پیش از این در پیامی به دولت، ملت و مقاومت در لبنان به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب این کشور، بر نقش مقاومت و حزب‌الله در دفاع از لبنان و کوتاه کردن دست صهیونیست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار