با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در مازندران ارتحال آیت الله «دارایی» را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ فیضل الله دارایی مسئول حوزه علمیه محمدیه و رئیس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ - 26May 2020

نماینده ولی فقیه در مازندران ارتحال آیت الله «دارایی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ فیضل الله دارایی مسئول حوزه علمیه محمدیه و رئیس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون»

رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله آقای فیض الله دارایی رحمه الله علیه ثلمه بزرگی برای جامعه علمی و حوزوی مازندران است که موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

عالمی که تزکیه نفس و تعلیم و تعلم مبانی اعتقادی و اسلامی، محور علم و عمل ایشان در طول عمر شریفشان بود و از جمله شخصیت‌های بارز دینی این دیار محسوب می‌شد که همواره نام و خدمات شایسته ایشان در تعلیم معارف الهی و آموزه‌های دینی و نیز مواضع انقلابی‌شان در طول مبارزات انقلاب اسلامی مورد توجه همگان قرار می‌گرفت.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به بیت مکرم و جامعه حوزوی و علمی استان تسلیت عرض نموده، علو درجات عالیه برای آن فقید سعید را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار