عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ابهت پوشالی کاخ سفید با ارسال محموله بنزین به ونزوئلا فرو ریخت

ابوالفضل حسن‌بیگی با بیان اینکه ابهت پوشالی کاخ سفید با ارسال محموله بنزین به ونزوئلا فرو ریخت، گفت: علی‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه دولتمردان آمریکایی برای تضعیف قدرت اقتصادی و تحت فشار قرار دادن ملت ما، کشور‌های زیادی در جهان، جمهوری اسلامی را پشتوانه‌ای مقتدر برای خودشان به حساب می‌آورند.
کد خبر: ۳۹۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 26May 2020

ابهت پوشالی کاخ سفید با ارسال محموله بنزین به ونزوئلا فرو ریختابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رسیدن نفتکش‌های ایران به ونزوئلا علی‌رغم تهدید و تحریم‌های آمریکا، اظهار داشت: با توجه به تمام تهدید و تحریم‌های دولتمردان آمریکا علیه جمهوری اسلامی، کشورهای جهان به فرو ریختن ابهت مقامات کاخ سفید به واسطه اقدام عزت‌مندانه اخیر کشورمان مبنی بر ارسال محموله بنزین به ونزوئلا واقف شدند.

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه دولتمردان آمریکایی برای تضعیف قدرت اقتصادی و تحت فشار قرار دادن ملت ما، کشورهای زیادی در جهان، جمهوری اسلامی را پشتوانه‌ای مقتدر برای خودشان محسوب می‌کنند؛ لذا امروز حتی همپیمانان آمریکا که هدفی جز دشمنی با ایران اسلامی ندارند، بر اقتدار و استقلال کشورمان اعتراف کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای تعامل با کشورهای دوست و هم‌پیمان نیاز به کسب اجازه از دولتمردان غربی ندارد، گفت: ارسال محموله‌های بنزین به ونزوئلا به تمام کشورها و به خصوص جیره‌خواران دولتمردان آمریکایی ثابت کرد که ایران اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش از هیچ کشوری نمی‌هراسد.

این مقام مسوول با توجه به این نکته که ابهت آمریکا توسط جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی شکسته شده است، گفت: امروز جوانان باهوش، متدین و باانگیزه در نیروهای مسلح توانسته‌اند جمهوری اسلامی را در بُعد دفاعی و موشکی به جایگاهی برسانند که در منطقه و حتی فرامنطقه حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم و چنانچه دولتمردان غربی در هر نقطه‌ای از جهان علیه ایران اسلامی اقدامی کنند، بلافاصله با پاسخی قاطع و دندان‌شکن، آنها را از کرده‌شان پشیمان کنیم.

حسن‌بیگی با اشاره به ارسال محموله بنزین به ونزوئلا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی ونزوئلا و اینکه از نظر تامین بنزین با مشکل مواجه هستند، مقامات این کشور از جمهوری اسلامی درخواست فروش بنزین کردند؛ لذا با استناد به قطعنامه سازمان ملل و بدعهدی آمریکا در توافق برجام و باطل شدن این توافق، ما هیچ محدودیتی برای تعامل با کشورهای دوست و همسایه نداریم و با صراحت اعلام کردیم که با تمام کشورها به جز آمریکا و رژیم اشغالگر قدس میتوانیم تعامل و مراوده اقتصادی داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که روابط اقتصادی ایران با سایر کشورها در چارچوب توافقات و پروتکل‌های بین المللی میان ایران و سایر کشورها است و آنها نمی‌توانند در این روابط اقتصادی دخالت کنند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه امروز جهان به قدرت جمهوری اسلامی پی برده است، گفت: از طرفی دنیا به افول قدرت آمریکا پی برده و این کشور امروز سردرگم شده است، به نوعی پایان عمر تک قطبی جهان و ابر قدرتی امریکا هم به پایان رسیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محقق شدن آرمان های انقلااب اسلامی و امام راحل کشور را به اوج اقتدار، استقلال و عزت می‌رساند،‌ گفت: مسوولان جمهوری اسلامی هرگاه در انجام وظایف محوله شان به استناد به رهنودهای حضرت امام خامنه ای و آرمان های انقلاب اقدامن کردند، در ان زمینه به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کردیم؛ لذا ثمره مقتدرانه نیروهای مسلح مصداق بارز این مسئله مهم است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها