مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی؛

غرب با ادعای مدیریت جهان در مقابل ویروس کرونا کم‌توان است

حجت‌الاسلام «کاملی‌فر» گفت: غرب با همه تجهیزات پیشرفته و ادعای مدیریت جهان در مقابل این ویروس منحوس کم‌توان است، اما ایران اسلامی به لطف خدا و زحمات شما فرشتگان نجات در مقابله با این بحران بسیار موفق شده است.
کد خبر: ۳۹۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ - 28May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن کاملی‌فر»، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی،  در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان محلاتی تبریز، اظهار داشت: کادر درمانی در مقابله با بحران کرونا خوش درخشیدند.

وی افزود: غرب با همه تجهیزات پیشرفته و ادعای مدیریت جهان در مقابل این ویروس منحوس کم‌توان است، اما ایران اسلامی به لطف خدا و زحمات شما فرشتگان نجات در مقابله با این بحران بسیار موفق شده است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر نقش کادر درمانی را در مقابله با این ویروس موثر و مثال زدنی عنوان کرد و بیان داشت: این عزیزان با تمام توان برای مقابله با این ویروس با جان دل تلاش می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تهدید کرونا در ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: در حالی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با نقشه‌های مختلف سعی داشتند که نظام ما را ناکار آمد معرفی کنند، ولی اتحاد مثال زدنی مردم و همه ارگان‌های نظام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها