ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در آذربایجان‌شرقی

رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام(ره) از ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت توسط این ستاد در آذربایجان‌شرقی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 28May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «علی اکبر محرابیان»، رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار و 600 واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: این ستاد در حوزه خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی با هدف توانمندسازی مناطق محروم کشور فعالیت می‌کند.
 
وی افزود: ساخت مسکن، نیروی محرکه توسعه و اشتغال کشور است طوری که بیش از 60 فعالیت صنعتی تحت تاثیر ساخت مسکن قرار دارد.

محرابیان تصریح کرد: ارتقای تولید ارتباط بسیار زیادی با ساخت مسکن و ایجاد اشتغال دارد بر این اساس ستاد اجرایی حضرت امام در کشور 50 هزار واحد مسکن ارزان قیمت در کشور ایجاد می‌کند البته تاکنون 400 پروژه در قالب مسکن برکت در کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: 21 دستگاه در این کارخانه نصب و برای تولید 16 دستگاه دیگر با شرکت های دانش بنیان وارد مذاکره شده است و بزودی اقدامات عملی برای تولید را شروع خواهیم کرد.

محرابیان تاکید کرد: در تولید کیت آزمایشگاهی کرونا با تولید 2 هزار و 500 کیت در هفته امکان تست 250 هزار نفر را در هفته فراهم کرده‌ایم.

رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در پایان ابراز داشت: برای ساخت 25 هزار واحد مسکونی با بانک مسکن قرارداد بسته شده و پیمانکارها نیز معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها