مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سوسنگرد یکی از سنگرهای مستحکم خوزستان و کشور در زمان جنگ بود

سردار «عباس یوسفی» سوسنگرد را یکی از سنگرهای مستحکم کشور و خوزستان در زمان جنگ دانست گفت: اتفاقات و رخدادهای بسیاری در این منطقه رخ داده که هر کدام گوشه‌ای از تاریخ و هویت دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۳۹۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 28May 2020

سوسنگرد یکی از سنگرهای مستحکم خوزستان و کشور در زمان جنگ بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «یوسف مطیعی‌نسب» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با سردار عباس یوسفی دیدار و گفت‌و‌گو کرد و گزارشی از فعالیت‌ها و مشکلات این مرکز ارائه داد.

در ابتدای این دیدار، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان مطالبات مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد در خصوص مکان فعالیت و داشتن نیروی انسانی را به حق دانست و اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از تدوین و انتشار نقش برجسته مردم و عشایر این منطقه در دوران دفاع مقدس عقب نمانیم.

وی سوسنگرد را یکی از سنگرهای مستحکم کشور و خوزستان در زمان جنگ دانست و افزود: اتفاقات و رخدادهای بسیاری در این منطقه رخ داده که هر کدام گوشه ای از تاریخ و هویت دوران دفاع مقدس هستند.

در ادامه سرهنگ مطیعی‌نسب گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد ارائه داد و گفت: پس از تحویل مرکز فرهنگی دفاع مقدس به ناجا رویکرد فعالیت ما در شهرستان تغییر کرده است.

این مسئول همچنین خواستار تشکیل سازمانی و نیروی انسانی مناسب برای این مرکز فرهنگی شد و افزود: نقش شهرستان سوسنگرد در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بود و رسالت ما در قبال آن همه ایثار و جهاد بسیار سنگین و از عهده چند نفر خارج است فلذا باید تشکیل سازمان انسانی منظمی در این شهرستان صورت بگیرد تا بتوانیم نسبت به احصا، تدوین و انتشار فرهنگ دفاع مقدس در این منطقه اقدام کنیم.

در پایان این دیدار مقرر شد تا جلسات مشترکی با مسئولان ارشد این شهرستان برگزار تا مشکلات مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیز در این منطقه مرتفع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها