مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی؛

باید بستر لازم برای به کارگیری قشر معزز ایثارگر در بخش‌ خصوصی فراهم شود

«عباس پورحسن» در دیدار با سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: بایستی بستر لازم برای به‌کارگیری قشر معزز ایثارگری در دستگاه‌ها و بخش‌های خصوصی فراهم شود.
کد خبر: ۳۹۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 28May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «عباس پورحسن»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در دیدار با «حسین فتحی»، سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک انتصاب وی، اظهار داشت: رویکرد ما در زمینهٔ اشتغال ایثارگران، ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و پایدار برای فرزندان شاهد و ایثارگر است.

پورحسن با تأکید بر اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های گوناگون علمی توانمندی‌های خود را به منصه ظهور رسانده‌اند افزود: بایستی بستر لازم برای به‌کارگیری قشر معزز ایثارگری در دستگاه‌ها و بخش‌های خصوصی فراهم شود.

وی همسو بودن فعالیت مسئولین را موجب برداشتن گام‌های بزرگ برای رفع چالش‌ها و موانع پیش رو با مشکل بیکاری جامعه ایثارگری مهم ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ‌سازی برای افزایش انگیزه افراد برای اشتغال در حوزه‌های بخش خصوصی و غیردولتی و لزوم استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات، ضرورت دارد.

مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی در پایان پرداخت وام اشتغال‌زایی ایثارگران، مشاوره‌های شغلی، تعامل با بخش‌های خصوصی، اطلاع‌رسانی جهت شرکت ایثارگران جویای کار در آزمون‌های استخدامی و ... را از برنامه‌های بنیاد در راستای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار