فرمانده بسیج عشایری کشور:

رزمایش «کمک مومنانه» تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد

سردار «نصرت اله سیف» گفت: با شیوع ویروس کرونا، پیشگیری در اولویت زندگی عشایر قرار گرفت، به‌ گونه‌ای که آسیبی از نظر بهداشتی و درمانی همچون مرگ و میر را در میان این قشر نداشتیم.
کد خبر: ۳۹۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ - 28May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «نصرت‌اله سیف» عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه این شهرستان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اجرای مواسات همدلی، اظهارداشت: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند در عرصه‌های مختلف به ندای رهبری لبیک گفته و به کمک آسیب‌دیدگان شتافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران، خیرین و نیک‌اندیشان بار دیگر به کمک آسیب‌دیدگان آمده و سختی‌های این مشکل جهانی را آسان و تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند.

فرمانده بسیج عشایری کشور رزمایش مومنانه را  الگویی شایسته برای جهان دانست و افزود: جهان منتظر آثار تحریم ظالمانه رژیم کودک‌کش آمریکایی و به زانو درآمدن ملت ایران بود، اما همگان دیدند که ایرانی‌ها این تهدید را غنیمت دانستند و مانند همیشه سربلند از آزمون دشوار بیرون آمدند.

سیف بیان داشت: مدیریت پیامبرگونه مقام معظم رهبری و گوش به فرمان بودن ملت ایران و همدلی بین مردم و مسوولین است که توانسته امروز از ایران کشوری قدرتمند و الگو بسازد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان از ویروس کرونا آسیب بسیاری دیدند، گفت: اقتصاد برخی کشورهای مدعی ابرقدرت تا مرز فروپاشی رفت و مسائل سیاسی، اجتماعی و درمانی بسیاری نیز تحت تاثیر این ویروس جهانی قرار گرفت.

فرمانده بسیج عشایری کشور اظهار داشت: عشایر با فرهنگ خوبی که دارند با شیوع ویروس کرونا، پیشگیری را در اولویت زندگی خود قرار دادند، به‌گونه‌ای که آسیبی از نظر بهداشتی و درمانی همچون مرگ و میر را در میان این قشر نداشتیم.

سیف با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های گسترده در بین جوانع عشایر جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: عشایر با رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستور‌العمل‌های بهداشتی از آسیب‌های جانی کرونا در امان مانده‌اند اما همچون دیگر جوامع دچار خسارت‌های اقتصادی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین عشایری بیش از چهار میلیارد تومان جمع‌آوری شد، افزود: این کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بین عشایر تقسیم شد، ضمن اینکه این روند حمایتی همچنان تا پایان شکست کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها