ضرورت ساماندهی گلزار شهدا شهرستان الیگودرز

جلسه ساماندهی گلزار شهداء با موضوع ساماندهی و رفع مشکلات گلزارهای مرکزی و شهدای گمنام به ریاست صفری راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در محل فرمانداری الیگودرز برگزار شد. 
کد خبر: ۳۹۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 29May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، در این جلسه «علی اصغرصفری راد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز اظهار داشت: گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به همین دلیل تسریع در امر ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار قرار دارد. 

صفری راد معاون سیاسی فرمانداری در ادامه تصریح کرد: مجموعه شهرداری با همکاری ادارات خدمات رسان در اسرع وقت نسبت به نصب برج روشنایی، لایروبی کانال آب، احداث محفظه آهنی، تکمیل دیواره های گلزار و حفظ و نگهداری و نظافت گلزار شهدا اقدام کند.

«مهین عابدینی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران الیگودرز نیز گفت: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده یک دستگاه و نهاد نیست و همه دستگاههای اجرایی باید در راستای ترویج این فرهنگ به اشکال مختلف انجام وظیفه کنند و علاوه بر اجرای قوانین مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، شایسته است تلاش مضاعف کنیم تا دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار