عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه نمایندگان مجلس یازدهم است

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به پیام حضرت امام خامنه‌ای در روز افتتاحیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه نمایندگان مجلس یازدهم است.
کد خبر: ۳۹۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ - 30May 2020

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه نمایندگان مجلس یازدهم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌ لارگانی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز افتتاحیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای پیام بسیار مهمی را در روز آغازین مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نسبت به رفتارها و برنامه‌های نمایندگان به نماینده خود ارائه کرد تا در مجلس قرائت شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: حقیقتا فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای برای مسئولین و برای مردم، باید به نوعی الگو عملکرد باشد.

وی تاکید کرد: از مجلس یازدهم انتظار می‌رود که در مرحله اول به مابحث معیشتی، اقتصادی و فرهنگ ورود کند. ورود مجلس باید اثرگذار باشد و اثر خود را نشان دهد؛ نه اینکه ما قوانینی را تصویب کنیم اما دنبال اجرا آن نباشیم، علت‌یابی نشود که چرا قوانینی که سال‌ها پیش تصویب شده اجرایی نمی‌شود، این مهم است.

این مقام مسوول گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث قومیتی و مباحث سیاسی که در مجالس گذشته پر رنگ بوده، دستورشان این بود که در مجلس یازدهم این مباحث کنار گذاشته شود، پیام حضرت امام خامنه‌ای چراغ روشنی پیش روی نمایندگان است تا به وظایف خود را به نحو احسن عمل کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خیلی جامع، کامل و درس آموز برای نمایندگان بود تا توجه پر رنگ ترین در حوزه معیشت اقتصاد و فرهنگ داشته باشند.


انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها