پیام تبریک سرهنگ ناصرپور در پی آغاز به کار نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی

«حجت‌الله ناصرپور» در پیامی آغاز به کار نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی را به همه آحاد مردم استان تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ - 30May 2020

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس لرستان به مناسبت آغاز به کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در پیامی آغاز به کار نمایندگان استان لرستان درمجلس شورای اسلامی، در اولین هفته بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس را به همه احاد مردم استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«امام راحل و عظیم‌الشان مجلس را در رأس امور دانستند، این را می‌توان جامع‌ترین تعبیری دانست که شأن مجلس و نیز وظیفه‌ی آن را در یک جمله‌ی کوتاه اعلام می‌کند. اگر قانون را راه و مسیر کشور به‌سمت قلّه‌ها و مقصدهایی بدانیم که در قانون اساسی معیّن شده است، مجلس، متعهّد این ریل‌گذاری و رهگشاییِ حیاتی است. همه‌ی دستگاه‌های حکومتی و مردمی و همه‌ی آحاد وظیفه دارند از این مسیر حرکت کنند. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)»

رای ملت به شما نمایندگان منتخب استان، به منزله امانت الهی است که مردم شریف خطه حماسه های دیدنی واگذار نموده و طبیعتا ادای این امانت که خدمتی خالصانه، دفاع از حقوق حقه مردم، رفع موانع پیشرفت و آبادانی و تلاش برای استحکام معنویت و ارزش‌های انقلابی و مقوم پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران و مراقبت از پایمال نشدن آرمان انقلابی و راه ارزشی خون پاک 6300 شهید و لاله واژگون این سرزمین است، مسئولیتی بس سنگین و گران است.

مهم آن است که مردم لرستان شما عزیزان را امانت داری صالح تشخیص داده و امروز با افتتاح مبارک مجلس شورای اسلامی، نقطه عطف تاریخی برای حرکت جهادی همه  جوانان این مملکت و گام برداشتن بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه انتخاب و آغاز به کار جمع نمایندگان شریف استان در مجلس شورای اسلامی که توام است با آغاز چهلمین سال دوران دفاع مقدس، انتظار دارم در پیگیری حقوق مردم روی اساسی ترین این حقوق که حفظ فرهنگ پایداری و ارزش های دفاع مقدس است، تمرکز نمائید تا بدین ترتیب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مدیریت جهادی در استان، زمینه رضایتمندی حداکثری مردم شریف لرستان از کارآمدی نظام و همچنین توسعه پیشرانها و ابزار و امکاناتی که منجر به تقویت ارزش‌هایی که امنیت ملی کشور را تضمین می کند، فراهم گردد.

و ناگفته پیداست که بالاترین ارزش‌ها، ارزش‌های خلق شده در دوران دفاع مقدس است. لرستان از جمله استان‌هایی است که بیشترین سهم را چه در خطوط اصلی جبهه‌های حق علیه باطل و چه به عنوان خاکریز دوم و پشتیبانی از استان‌های مرزی همجوار و چه با تحمل بمباران‌ها و موشک باران‌های دشمن در دوران دفاع مقدس داشته، اما در حال حاضر در بسیاری از جهات محروم است و انتظار داریم تلاش کنید در فرصتی که خدای تبارک و تعالی در اختیار شما گذاشته است؛ به این مردم در حد شانشان در همه ابعاد سیاسی اجتماعی و اقتصادی خدمت‌رسانی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها