در بازه «سی و یکمین سالگرد ارتحال » تا «چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب»:

فرهنگسرای امام (ه) با «انعکاس» تاریخ شفاهی جماران را واکاوی می‌کند

«انعکاس» عنوان برنامه تاریخ شفاهی جماران است که از سوی فرهنگسرای امام و با مشارکت «فرهنگسرای ارسباران »و «مرکز ترویج اندیشه و آثار امام خمینی شهرداری تهران» با حضور اهالی جماران و اشخاص غیرسیاسی، همسایگان امام (ره) ضبط و در قالب فیلم نیمه کوتاه و گزارش‌های مینی‌ مال در فضای مجازی منتشر می‌‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 31May 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با توجه به اهمیت تاریخ شفاهی در محلات، این برنامه، با هدف توسعه اخلاق شهروندی و تببین زندگی و سبک زندگی امام (ره) و نیز به منظور جمع‌آوری تاریخ و خاطرات بی‌پرده و بی‌حاشیه اهالی جماران از همسایگی با امام راحل با رویکرد تببین زندگی ساده و بی‌الایش ایشان در بین شهروندان تولید و به صورت گزارش رسانه‌ای و مدیا در فضای مجازی منتشر می‌‌شود.

انعکاس، در پلاتویی در فرهنگسرای امام با حضور این افراد تصویر برداری و تدوین می‌شود و به صورت فیلم بلند مستند، ویژه‌نامه مکتوب، کلیپ‌های کوتاه در فضاهای مجازی منتشر و به صورت یک بانک اطاعاتی ذیقیمتی در ارشیو فرهنگسرا نگه‌داری می‌شود.

حجه‌الاسلام سید مهدی جمارانی، حجه‌الاسلام سعید فخرزاده، عباس عرفاتی، حمید نقاشیان، سیدمحمد هاشمی، آیت‌الله یاقوتی، ابراهیم ایمانی، محمد تیموری، محمد تقی رضایی، شعبان رفاهی و.... از جمله کسانی هستند که در انعکاس حضور خواهند داشت.

فرهنگسرای امام (ه) با «انعکاس» تاریخ شفاهی جماران را  واکاوی می‌کند

اولین مدیای تولید این برنامه به مناسبت رحلت امام منتشر و در ماه‌های آتی تا ایام دهه فجر ادامه خواهد داشت.

روزنامه تک برگی «نیمه خرداد»، اینفوگرافی «به سبک روح الله»، مجموعه اقدامات گرفیکی متن و تصویر با عنوان«مسیر نو»، «مدح نور» تولید و انتشار کلیپ‌های تصویری، «گل یادت» ویژه طراحی پوستر و یادمان سی ویکمین سالگرد ارتحال، و برنامه «من امام می‌شوم» از جمله محورها و عناوین این بسته برنامه‌های «خورشید جماران» و «نیمه خرداد» است که ویژه ارتحال امام از سوی «فرهنگسرای امام» با مشارکت «فرهنگسرای ارسباران» و «مرکز ترویج اندیشه و آثار امام خمینی شهرداری تهران» از 10 تا 15 خرداد در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار