پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به قالیباف و لاریجانی

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب «قالیباف» به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی و «لاریجانی» به سمت مشاور رهبر انقلاب اسلامی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 31May 2020

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به قالیباف و لاریجانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب «محمدباقر قالیباف» به ریاست مجلس شورای اسلامی و «علی لاریجانی» به سمت مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی
مشاور محترم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

اینک که پس از سال‌های مساعی صادقانه در مسئولیت‌های خطیر و مجاهدت در میادین نبرد حق علیه باطل و به‌ویژه سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، بنابر صلاحدید و اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) عهده‌دار وظیفه سنگین دیگری در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی ایران خواهید بود؛ شایسته است از جناب‌عالی بخاطر ارائه خدمات ارزنده، مدیریت منسجم و اثربخش و به‌ویژه حسن سلوک، صادقانه تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روزافزون شما برادر ارجمند را از خداوند منّان مسئلت می‌نمایم.

امیداست در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفدا) و ولایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در صیانت حریم شامخ ولایت فقیه و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

مجلس شورای اسلامی، تجلی‌گاه مردم‌سالاری اسلامی و تنها مرجع قانون‌گذاری و به فرمودۀ امام راحل عظیم‌الشأن «در رأس امور است». حضور عالمان شجاع و ظلم‌ستیزی همچون مرحوم مدرس در این سنگر خطیر حق‌خواهی و عدالت‌طلبی و حمایت از حقوق محرومان و مستضعفان، بیانگر شأن و نقش والا‌ی این جایگاه حساس و حیاتی در منکوب کردن دشمنان و مؤانست و پیوند دل‌های مؤمن و انقلابی است.

اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی را که شخصیتی متعهد، انقلابی، ولایتمدار و مجرب در عرصه‌های مختلف و حساس مدیریتی کشور هستید به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و این انتخاب را برگ زرین دیگری بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمی‌شمارم.

امید است تجارب ارزشمند شما در عرصه‌های جهادی گوناگون گذشته همراه با استعداد، خلاقیت و تعهد و تخصص و با حرکت جهادی و تأثیرگذار نمایندگان محترم مجلس، گام‌های جدی در رفع مشکلات اقتصادی کشور و قشر مستضعف برداشته و در این مسئولیت خطیر نیز کارنامه‌ای درخشان ارائه نمایید.

از خداوند منان مسئلت می‌نمایم همواره در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و در پرتو رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و مؤید باشید.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها