نماینده ولی فقیه در زنجان:

کار برای شهدا خط‌کشی ندارد

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه کار برای شهدا خط کشی ندارد، گفت: مردم یکپارچه برای تجلیل و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ادای دین به خون های ریخته شده در راه وطن به میدان بیایند.
کد خبر: ۳۹۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ - 01June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله شیخ «علی خاتمی» در کنگره ملی ۳ هزار شهید زنجانی با اشاره به نقش موثر رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: استان زنجان در دوران دفاع مقدس با جمعیت آن روز خود بیش از ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و این یعنی مردم استان انقلابی، با دیانت و پایبند به آرمان‌های امام و رهبری هستند.
 
امام جمعه زنجان با اشاره به رشادت جوانان زنجانی در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: برگزاری کنگره برای شهدا باید در شان آن‌ها باشد و در این راه همه باید به میدان بیایند.
 
وی با بیان اینکه کار برای شهدا خط کشی ندارد، اضافه کرد: مردم یکپارچه برای تجلیل و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ادای دین به خون‌های ریخته شده در راه وطن به میدان بیایند.
 
امام جمعه زنجان با بیان اینکه نظام ما به برکت خون پاک شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مختلف به اوج رسیده و شهدا شناسنامه این کشورند، گفت: تا قبل از برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان مسؤولان همت کنند تا موزه شهدای استان تکمیل شود و فتح بابی برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار