رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان:

فرهنگ دفاع مقدس از غنای بالایی برخوردار است

علیرضا منظری توکلی گفت: فرهنگ دفاع مقدس از غنای بالایی برخوردار است و در این عرصه اداره کل حفظ آثار فعالیت های باارزش و ماندگاری انجام داده است.
کد خبر: ۳۹۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ - 01June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «علیرضا منظری توکلی» در نشست صمیمانه با «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اظهار داشت: فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس دارای غنای بالایی است و در این عرصه اداره کل حفظ آثار فعالیت های باارزش و ماندگاری انجام داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اینکه یکی از راههایی که می توان در دانشگاه ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان کمک کرد، فعالیت های پژوهشی در این عرصه است ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از نخستین دانشگاه های استان است که درس آشنایی با دفاع مقدس را ارائه داد و با استقبال بسیار خوبی از طرف دانشجویان مواجه شد.

فرهنگ دفاع مقدس از غنای بالایی برخوردار است

وی با بیان اینکه در درس آشنایی با دفاع مقدس به شبهات دانشجویان پاسخ داده می شود و فرصت بسیار خوبی در جهت معرفی این فرهنگ غنی است گفت: ما همچون گذشته آماده همکاری در عرصه چاپ کتاب، پژوهش و فعالیت های دانشجویی با اداره کل حفظ آثار هستیم.

در پایان این جلسه، مدیر کل حفظ آثار به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل در زمینه حفظ ، نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار