شهید بهروز ذوغابی:

آنهایی که پیرو خط امام خمینی نیستند بر من نگریند

در وصیتنامه سردار شهید «بهروز ذوغابی» آمده است: اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنهایی که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت فقیه اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر تشییع جنازه من حاضر نشوند.
کد خبر: ۳۹۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 02June 2020

آنهایی که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت فقیه اعتقاد ندارند بر من نگریند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «بهروز ذوغابی گیلوان» فرزند محرمعلی در 7 تیر 1342 در روستای گیلوان از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی با عضویت در سپاه در جبهه ها حضور یافت و در 24 اسفند 1363 در عملیات بدر در شرق دجله بر اثر اصابت ترکش به سر به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای زادگاهش گیلوان خلخال آرام گرفت.

وصیت نامه سردار شهید «بهروز ذوغابی»:

اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنهایی که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت فقیه اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر تشییع جنازه من حاضر نشوند اما باشد که خون شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند.

سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگوئید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد و با خداوند پیمان می بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم و سنگر سرخ او را خالی نکنم تا هنگامی که هکه احکام اسلام زیر پرچم اسلامی امام زمان (عج) به اجرا درآید.

پیامی به ملت شهید‌پرور ایران و خانواده محترم خود دارم.

اولا راه ما را ادامه دهید و بدانید که برای چه  قیام کردیم و در چه راهی شهید شدیم.

ما به راهی رفتیم که انبیا و  اولیای خدا همان راه را رفته‌اند و در راه اسلام و مکتب خود قدم برداشته و در این راه جان سپرده اند.

پیرو ولایت فقیه و پشتیبان امام باشید که امام حامی مستضعفان جهان است و در حرکت خود با روحانیت و ولایت فقیه هماهنگ باشید و همگی بر منافقین بتازید چون آنها ولایت فقیه را قبول ندارند.

از صدر اسلام با مکتب اسلام عزیز مبارزه کردند و آنها هستند که اولیای خدا و بندگان صالح خدا را به نا حق می‌کشند، چون مطهری، بهشتی، باهنر، رجایی و 72 شهید از یاران امام را به نا‌حق شهید کردند.

آنها ارزش شهید را در جامعه از بین می برند و با دروغ و نیرنگ خود به باد فراموشی می سپارند.

ای برادران و خواهران حزب الله بر علیه جهانخواران شرق و غرب به پا خیزید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید که تا وقتی آثاری از این جنایتکاران روی زمین باشد آسایش و آرامش از وجود شما سلب خواهد شد و محیط برای تحقق حکومت عدل الهی و فرج امام زمان (عج) مساعد نخواهد بود و باید پیکار و مبارزه کنیم تا ان‌شاءلله محیط را برای حکومت و ظهور امام زمان آماده سازیم و این انقلاب را به صاحب اصلی خودش یعنی امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار