مصری در صحن علنی مجلس:

یک ریال هم به حقوق رزمندگان معسر اضافه نشده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: حتی یک ریال هم به حقوق رزمندگان معسر اضافه نشده و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید در این باره به مجلس گزارش دهد.
کد خبر: ۳۹۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 02June 2020

یک ریال هم به حقوق محرومان اضافه نشده است/ نوبخت پاسخ دهدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) خانه ملت که درباره شاخص‌های کلان اقتصادی مباحثی صورت گرفت، اظهار داشت: سال گذشته در تبصره ۱۴ لایحه بودجه مصوب کردیم که هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بودجه اضافه شود تا ۲۰ درصد به حقوق مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی اضافه شود.

وی افزود: از فروردین ۹۸ بنده جلسات متعددی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای مربوطه داشتیم اما حتی یک ریال هم به حقوق محرومان علی‌رغم آنکه بودجه آن را تخصیص دادیم، اضافه نشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بودجه نیست نباید برای هیچ کس باشد و معتقدم حقوق منِ نماینده را ندهید نه اینکه حقوق محرومان داده نشود.

مصری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان معسر فقط ۷۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند و حتی یک ریال هم به حقوق آنان اضافه نشد و الان در عسر و حرج هستند. بسیاری از مشکلاتی که برای کشورمان ایجاد می‌شود، از بی‌اعتنایی به محرومان است و امیدواریم که نوبخت علت عدم افزایش حقوق محرومان و رزمندگان معسر را به مجلس گزارش دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها