استاندار بوشهر:

امام (ره) الگوی بسیاری از آزادیخواهان و انقلابیون دنیا بود

مهندس «عبدالکریم گراوند» گفت: امام خمینی (ره) حقیقتی بی‌نظیر و یکی از اثرگذارترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران و جهان و الگوی بسیاری از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ - 03June 2020

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مهندس «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز (چهارشنبه) با بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: در سی و یکمین سالگرد ارتحال آن امام همام در حالی  سوگوارانه یاد و نامش را گرامی می‌داریم، که ذره‌ای از بزرگی و محبتش در دلها کاسته نشده است.

وی گفت: امام خمینی (ره) حقیقتی بی‌نظیر و یکی از اثرگذارترین شخصیت های تاریخ معاصر ایران و جهان و الگوی بسیاری از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بوده و خواهد بود.

 استاندار بوشهر بیان کرد: سرفرازی نظام جمهوری اسلامی و سربلندی مردم ایران که به واسطه لطف بیکران الهی و رهبری هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است همواره باعث شادی روح امام و همه شهدا است.

گراوند خاطرنشان کرد: ۱۵خرداد نیز یکی از نقاط عطف در تاریخ مبارزات مردم انقلابی ایران و یادگاری از خروش انقلابی حضرت امام خمینی ( ره ) در خرداد ۱۳۴۲ و آغازی برای حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران علیه استبداد و استکبار بود.

وی گفت: این روز  یادآور قیامی خونین در این راستا و اوج بی رحمی رژیم مستبد و سفاک پهلوی برای جلوگیری از آزادی خواهی مردم و سالروز شهادت جمع کثیری از طلاب و مردم مبارز قم توسط رژیم شاه است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: لذا سالگرد ۱۴خرداد سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ دو رویداد بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار