شهید وحید نوری: مساجد را پُر كنيد

شهید «وحید نوری» در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: سعى کنید مساجد را پر کنید، زیرا که امام می‌فرماید مسجد سنگر است، سنگر‌ها را حفظ کنید.
کد خبر: ۳۹۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ - 05June 2020

سعى كنيد مساجد را پر كنيد///// با سلام این مطلب عکس ندارد، لطفا موارد ویرایشی و نگارشی را رعایت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید وحيد نوری فرزند اکبر متولد اول فروردین ماه سال ۶۴ بوده است که ۱۶ اسفندماه ۶۲ در جزایر مجنون در نبرد با نیروهای بعثی عراق به شهادت رسید.

قسمتی از وصیت نامه این شهید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام بيكران بر حضرت مهدى(عج) امام زمان و نايب بر حقش امام خمينى (ره) و با سلام بر خانواده‌هاى شهدا و اسرا و ملت شهيد پرور، مادرم شيرت را حلالم كن كه حسين وار شتافتم مانند عاشقى كه به معشوقش برسد و خدا اين چنين آزمايش مى كند بندگانش را.

اى برادران قدر اين روحانيت را بدانيد و سعى كنيد هميشه پشتيبان آنان باشيد، زيرا كه امام مى فرمايد: روحانيت را حفظ كنيد، درنمازهاى جمعه و جماعت شركت کنید و نگذاريد سنگر مسجد و نماز خالى باشد، سعى كنيد مساجد را پر كنيد، زيرا كه امام می گويد: مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ كنيد، در پايگاه فعاليت كنيد، به خصوص پايگاه شهيد مجيد امينی فر.

برادران، اگر امروز به پايگاه‌ها و نمازهاى جماعت و جمعه و دعاهاى كميل و توسل نرويد، فردا در پيش خدا چطور جواب خواهيد داد، چطور به اين ملت مستضعف جواب خواهيد داد، شما هستيد كه ادامه دهنده راه ما خواهيد بود، سعى كنيد در بسيج دانش آموزى پايگاه فعاليت كنيد.

اى ملت شهيد پرور اروميه، اى انسانى كه چشم به راه پسران و‌برادران خود هستيد و اى انسانى كه شهيد داده ايد و اى مردم مبارز سعى كنيد در تشييع جنازه ها و راه پيمايي‌ها و دعاها شركت كرده و مشت محكمى بر دهان منافقان بكوبيد و اى جوانان مبارز شما هم در جبهه ها شركت كرده و سنگرها را خالى نكنيد، زيرا كه امام رفتن به جبهه را واجب كفايى دانسته است.

هميشه به امام امت، خمينى بت شكن دعا كنيد و حرف‌هاى او را گوش دهيد و به رزمندگان دعا كنيد و حمد و سپاس گوييد خدا را كه اوست خداوند يكتا. مادرم و پدرم از شما خيلى متشكرم كه چنين پسرى به دنيا آورديد و امانت خودتان را به پيشگاه وليعصر و خداوند متعال داده ايد. خداوند به شما اجر عظيمى عنايت فرمايد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار