در دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با سفیر اسپانیا تأکید شد؛

ارتقاء سطح تعاملات بین‌المللی دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا

در دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با سفیر اسپانیا در ایران بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا برای سرعت‌بخشی به مأموریت‌ها تأکید شد.
کد خبر: ۳۹۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 06June 2020

لزوم ارتقاء سطح تعاملات بین‌المللی دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با «ادواردو لوپز بوسکتس» سفیر کشور اسپانیا در ایران در محل پلیس بین‌الملل، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سردار «هادی شیرزاد» به بیان محور‌های مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت‌های پلیس بین‌الملل پرداخت و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره بر سرعت‌بخشی به انتظارات و مطالبات هموطنان در خارج از کشور، به‌ویژه کشور‌های عضو سازمان اینترپل تأکید دارد.

وی همچنین به تشریح اهداف و مأموریت‌های ناجا در حوزه بین‌الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت‌های پلیسی در کشور‌های مختلف پرداخت و پیشنهادات خود را برای تقویت هرچه بیشتر این تعاملات، چگونگی بهره‌گیری از اختیارات و ظرفیت‌های سفارت اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران ارائه و همچنین بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا برای سرعت‌بخشی به مأموریت‌های پلیسی تأکید کرد.

در ادامه این دیدار «لوپز بوسکتس» سفیر کشور اسپانیا در ایران ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت‌های مناسب و رفع موانع احتمالی به‌منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها