استاندار فارس:

قدرت جهانی کشور مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است

عنایت الله رحیمی گفت: قدرت جهانی و پیشرفت های ایران اسلامی در جهان مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های شهداء و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۰۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ - 06June 2020

قدرت جهانی کشور مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «عنایت‌الله رحیمی» استاندار فارس امروز در دومین جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مهمترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو برای گرامی داشته این واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بایستی تمامی دستگاه‌های دست اندرکار فعالیت قابل توجهی داشته باشند.

رحیمی یادآور شد: ایران با رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس یکی از کشورهای پیشرو در جهان شناخته می‌شود.

وی گفت: دفاع مقدس آنقدر در فرهنگ انقلاب اسلامی ایران مؤثر بوده است که به عنوان یکی از اندوخته‌های انقلاب اسلامی شناخته می شود.

استاندار فارس در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص دفاع مقدس متذکر شد: دوران دفاع مقدس در طول تاریخ ایران تنها دورانی بود که هیچ بخشی از ایران به سایر کشورها واگذار نشده است.

رحیمی در ادامه افزود: موقعیت سوق الجیشی، ایدئولوژی و هدفمندی و از همه مهمتر دارابودن رهبری مقتدر برای هدایت ایران برای نیل به اهداف از جمله ویژگی‌های کشور قدرتمند است که تمامی این شاخص‌ها در ایران وجود دارد البته توجه به اقتصاد در تمامی معیارهای اقتصادی نیز از جمله ویژگی‌های کشورهای قدرتمند است.

وی تصریح کرد: رسیدن به چهلمین سالگرد دفاع مقدس وظایف افراد را سنگین‌تر از گذشته کرده است و بایستی با توجه به توسعه فرهنگی انقلاب نسبت به نشر این فرهنگ به نسل‌های آینده نیز اقدام شود.

رحیمی ادامه داد: یکی از اهدافی که بایستی در آینده مورد توجه سیاستگذاران نشر حوزه دفاع مقدس باشد انتقال فرهنگ انقلاب و رشادت‌های دفاع مقدس به نسل آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها