آخرین اخبار کرونا تا پیشگیری از گرمازدگی در «طبیب»

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راههای پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 07June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه طبیب دیروز شنبه ۱۷ خردادماه میزبان پزشک جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری بود و تاثیر ویروس کرونا بر کلیه و کبد را برای مخاطبین بازگو کرد و همچنین مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشو به طبیب آمده و طرح جدید اورژانس برای بیماران قلبی را تشریح کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند امروز یکشنبه ۱۸ خرداد با حضور دکترای متخصص بیماری های عفونی آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به ویروس کرونا را بررسی خواهد کرد و پزشکی دیگر با تخصص روانشناسی موضوع کنترل هیجانات را به همراه پاسخگویی به سوالات مخطبین پیگیری خواهد کرد.

همچنین در روز دوشنبه ۱۹ خرداد پزشک جراح و متخصص زنان و زایمان با موضوع مشکلات و بیماریهای رایج زنان و همچنین دکترای متخصص فیزیولوژی ورزشی و رییس انجمن ورزش مادران و خانواده کشور با موضوع ورزش های مناسب زنان باردار مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۰ خرداد پذیرای دکترای فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع ریفلاکس و حکیم فیزیوتراپیست با موضوع مشکلات و دردهای آرنج خواهد بود و به سوالات مخاطبین در این خصوص این دو موضوع پاسخ خواهد داد.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع گرمازدگی خواهد بود و یه سوالات مربوط به این موضوع پاسخ خواهد داد و موضوع سنگ کلیه را با پزشک متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار