مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

زنان حماسه‌سازان گمنام دفاع مقدس هستند

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با بیان اینکه زنان، حماسه‌سازان گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند گفت: امروزه رسالت زنان ما حفظ، بیان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نقش پررنگ بانوان در این عرصه است.
کد خبر: ۴۰۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 07June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «لیلا آژیر» مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در اولین جلسه هم اندیشی کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که امروز در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر ایثار، ایستادگی و مقاومت است و گنج عظیمی که ما می‌توانیم از دستاوردهای ارزشمند آن در تمامی زمینه‌ها بهره‌مند شویم.

وی گفت: جنگ تمام نشده و ما همچنان مورد هجمه و تهدید دشمنان هستیم بنابراین بر ما وظیفه است که جوانان را با فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس آشنا کنیم و این موضوع باید جزء دغدغه های همه ما باشد.

این مسئول افزود: بانوان همیشه سفیران ایثار بودند و در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را چه به صورت مستقیم در جبهه‌ها به عنوان امدادگر و رزمنده و چه به صورت غیر مستقیم در پشت جبهه به شکل تهیه تدارکات، مدیریت خانه و خانواده و یا ایثار و مقاومت در برابر موشک باران به عهده داشتند.

آژیر با بیان اینکه زنان، حماسه‌سازان گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند افزود: امروزه رسالت زنان ما حفظ، بیان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نقش پررنگ بانوان در این عرصه است و نسل جوان امروزه باید با گذشت، ایثار و فداکاری زنان در عرصه دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان بیان داشت: ما به عنوان زن ایرانی مسلمان، وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را اشاعه دهیم و برای این مهم باید این فرهنگ را بشناسیم و به نسل آینده منتقل کنیم.

آژیر متذکر شد: با در نظر گرفتن شرایط وجود ویروس کرونا سمت و سوی برنامه‌ها به طرف استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه سوق داده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار