جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس در کردستان برگزار شد

جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس بسیج جامعه زنان استان، امور بانوان ادارات در سالن استانداری کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 06July 2023

جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس بسیج جامعه زنان استان، امور بانوان ادارات در سالن استانداری برگزار شد.

«زهره رسولی» مسئول دفتر نقش و مشارکت زنان در دفاع مقدس کردستان در این جلسه با بیان اینکه ما در استانی زندگی می کنیم که دارای گنجینه های بی بدیل صبر و گذشت و استقامت است، اظهار داشت: استان کردستان با توجه به اینکه در دو جبهه درگیر جنگ بود با تقدیم ۵۶۴ زن شهیده و حضور تعداد کثیری از زنان ستاد پشتیبانی و زنان رزمنده شاخص استان ها است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زنان هم پای مردان افتخارات فراوانی از خود برجای گذاشتند، ادامه داد: امروز بر ما وظیفه است که آن مجاهدت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و شجاعت‌ها و ظلم‌هایی که به برادران و خواهران دینی و هم استانی ما روا شده است را ثبت و ضبط و بازگو نماییم.

رسولی یادآور شد: به همین منظور با تشکیل کمیته زنان و دفاع مقدس تلاش داریم که با بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه ها و ابزارهای مختلف فرهنگی، هنری، ادبی وقایع عظیم دفاع مقدس و فرهنگ غنی آن را که بخشی از هویت ملی ماست را به نسل جوانی که آن دوران را درک نکردند انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار