مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کردستان:

پرستاران و مدافعان سلامت با فداکاری خود زینب‌گونه حماسه آفریدند

مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کردستان گفت: حضرت زینب (س) الگوی بی‌نظیر مقاومت و فداکاری است و پرستاران و مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری خود، زینب‌گونه حماسه آفریدند.
کد خبر: ۴۳۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ - 21December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «زهره رسولی» مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کردستان در دیدار و تجلیل از پرستاران دوران دفاع مقدس و خواهران شهدا در استان کردستان، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس پرستاران، امدادگران، بانوان فعال در ستادهای پشتیبانی و مادران شهدا به تاسی از بزرگ پیام آور کربلا و اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س)، صبر و مقاومت از خود نشان دادند و پابه پای رزمندگان در تمامی عرصه‌ها برای پیروزی بر دشمن حرکت کردند.

وی گفت: امروز نیز پرستاران مدافع سلامت حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دادند و به جد و جهد و خالصانه به یاری هموطنانشان شتافتند و تعدادی از آنان نیز در این راه به شهادت رسیدند.

رسولی افزود: بی‌شک این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند و یادآور خاطره حضور مجاهدان جامعه پزشکی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان به پاس این همه حماسه آفرینی و به حکم وظیفه در سالروز ولادت حضرت زینب(س)، صبر و صلابت و مجاهدت و ایثارگری پرستاران دیروز و امروز را قدر نهاده و از تعدادی از پرستاران دوران دفاع مقدس و خواهران شهدا تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار