پیام تبریک سرلشکر باقری در پی انتصاب فرمانده مرزبانی ناجا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی انتصاب فرمانده جدید مرزبانی ناجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ - 07June 2020

سرلشکر باقری انتصاب سردار گودرزی را به سمت فرمانده مرزبانی ناجا تبریک گفبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی انتصاب فرمانده جدید مرزبانی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«برادر ارجمند سردار سرتیپ احمد علی گودرزی

با سلام و تحیات الهی

حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تایید جنابعالی به سمت «فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید تجارب ارزنده شما طی دوران خدمت در نیروی انتظامی و جانشینی فرمانده مرزبانی ناجا و اشراف و شناخت عمیق نسبت به ماموریت‌های حساس جهت دفاع و حراست از مرزهای کشور در شرایط خطیر کنونی، پشتوانه مطمئن و موثری است که در تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی با سایر نیروهای دفاعی، اطلاعاتی و امنیتی متضمن برقراری امنیت مرزی و آرامش عمومی میهن اسلامی‌مان خواهد شد.

موفقیت جنابعالی در این سنگر مهم و حساس تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس ربوبی خواستارم.»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها