نماینده ولی فقیه در لرستان:

در 22 بهمن 57 تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» گفت: در 22 بهمن 57 تمام نقشه‌های دشمن نقش در زمینه اسلام‌زدایی و دین زدایی برآب شد.
کد خبر: ۴۰۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ - 08June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین  «سید احمد رضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز (19 خرداد) در جلسه گردهمایی ائمه جمعه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات لرستان برگزار شد، اظهار داشت: استان لرستان خاستگاه عالمان، عرفا و اندیشمندان بزرگ همچون آیت الله بروجردی است که نام نیک و خدمتشان در تاریخ ثبت شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش آفرینی امام خمینی (ره) در کنار روحانیت و به پشتوانه مردم در شکل گیری انقلاب، ادامه داد: در 22 بهمن 57 تمام نقشه‌های دشمن نقش در زمینه اسلام‌زدایی و دین زدایی برآب شد.

وی با بیان اینکه امروز در برابر انقلاب و ادامه راه امام راحل رسالت خطیری بر دوش داریم، خاطرنشان کرد: باید در این راه استوار قدم برداریم و جلوی توطئه های دشمن بایستیم.

 شاهرخی به نقش تربیتی مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد سنگر است و این سنگرها باید حفظ شوند.

وی تأکید کرد: باید با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری، بسیج و هیئت امنا رونق مساجد حفظ شود، اگر یکی از این نهادها حضور نداشته باشند، مسجد رونق نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: با همکاری، تعامل، برنامه ریزی و مدیریت این مجموعه ها باید مساجد را همچون گذشته پرشور و با برنامه‌های کیفی بازگشایی و حفظ کنیم. 

وی ادامه داد: در صحنه بودن مردم به دلیل فعالیت مساجد و فعال بودن روحانیت است و نباید در این زمینه کوتاهی شود، حضور جوانان در مساجد تقویت شود.

شاهرخی بیان کرد: پشتوانه مردم از انقلاب و همراه بودن با روحانیت رمز حفظ نظام جمهوری اسلامی در برابر خطرات است و باید این ارتباط بین مردم و روحانیت تقویت شود. 

وی اظهار داشت: با همکاری، تعامل و در کنار هم بودن می توان به قله‌های رفیع ایمان، تقوا و علم رسید و گام های استواری در رفع مشکلات جامعه برداشته شود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها