رئیس سازمان برنامه و بودجه:

خیرین مدرسه‌ساز ۱۲۳ هزار کلاس درس در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌اند

«محمد باقر نوبخت» گفت: بخش زیادی از فضاهای آموزشی کشور توسط جامعه خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است؛ به‌طوری که ۱۲۳ هزار کلاس درس را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌اند و بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد، هزینه کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ - 09June 2020

خیرین مدرسه‌ساز ۱۲۳ هزار کلاس درس در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌اندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه، در مراسم بزرگداشت سالگرد «محمدرضا حافظی» خیر مدرسه‌ساز که عصر امروز (سه‌شنبه) در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر حافظی، اظهار داشت: خدمات دکتر حافظی جاودانه و ماندگار است. او در بین ما هر روز زندگی می‌کند؛ چراکه ماندن در این دنیا به دلیل خدماتی است که از انسان ماندگار می‌شود.

وی گفت: بخش زیادی از فضاهای آموزشی کشور توسط جامعه خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است؛ به‌طوری که ۱۲۳ هزار کلاس درس را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌اند و بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد، هزینه کرده‌اند.

نوبخت با بیان اینکه مرحوم حافظی توانسته بود سازمان برنامه و بودجه را در ساخت مدرسه مجاب کند، اظهار کرد: علی‌رغم کاهش در آمدهای کشور، اما از اهداف خود دست برنداشتیم، به‌طوری که با کاهش منابع ارزی در زمان تحریم‌ها مسیر مدرسه‌سازی را ادامه دادیم و از ۴۰ میلیارد تومان بودجه ساخت فضاهای آموزشی در سال ۹۳ به ترتیب ۹۸، ۱۷۸، ۲۱۸، ۴۱۱، ۱۰۰۰ تا ۲,۳۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ به امر مدرسه سازی اختصاص دادیم.

وی افزود: این افزایش بودجه ناشی از انگیزشی بوده است که دکتر حافظی در سازمان برنامه و بودجه گذاشته بود و این نشان از ماندگاری چنین مردی است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار