مسوول ستاد معراج‌الشهدای مرکز خبر داد؛

دیدار اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین دفاع مقدس با ۵۴ خانواده شهدای تفحص

سرهنگ «ابراهیم رنگین» از دیدار اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین دفاع مقدس با خانواده ۵۴ شهدای تفحص و اهدای تقدیرنامه سرلشکر محمد باقری به آنان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 10June 2020

دیدار با ۵۴ خانواده شهید تفحص با اهدای تقدیرنامه سرلشکر باقریبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، طرح دیدار با خانواده شهدای تفحص که پیکر‌های شهدایشان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس پس از سالها تفحص شده بود، طبق سنت هر ساله، امسال نیز با حضور نمایندگانی از کمیته جست‌وجوی مفقودین در حال برگزاری است.

در این دیدار‌ها جمعی از اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین به همراه دیگر مسوولین ضمن حضور در منزل شهدا با اهدای قاب عکس کاشی‌کاری‌شده شهدا و لوح تقدیری که به امضای سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رسیده است از خانواده شهدا تجلیل و قدردانی می‌کنند.

سرهنگ ابراهیم رنگین مسوول ستاد معراج الشهدای مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، دراین‌باره اظهار داشت: هر سال این دیدارها در اسفند و فروردین انجام می‌شود که امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، به تعویق افتاد.

وی افزود: کمیته جست‌وجوی مفقودین مجموعا ۵۴ شهید تفحص دارد که خانواده آنان در سراسر کشور زندگی می‌کنند. تاکنون دیدار‌ها با اکثریت خانواده شهدا انجام شده است و تا زمان دیدار با تمامی خانواده‌ها نیز ادامه دارد.

به گزارش دفاع‌پرس، تاکنون در دیدار با خانواده شهیدان تفحص محمد زارع خاتون‌آبادی، بیژن ابراهیمی، یحیی عبدالمحمد، امیرحسین کرمی، کمال عرفانی، محمد زارع، صادق ولید، علی محمدی، محمد حرمت، علی‌اکبر طهرانی، سیداشرف مالمیر، جعفر لطفی، رستم قهرمانی، محمدرضا رسولی، مجید پازوکی، علی محمودوند، علی‌رضا شهبازی، علی‌رضا حیدری، سید امیر تشت‌زرین، سعید شاهدی و محمدرضا زمانی لوح یادبود سرلشکر باقری تقدیم خانواده این شهدا شده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار