مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

آزادی امروز خود را مدیون دست‌های بسته شهدای غواص هستیم

«سعید داوودی» گفت: شهدای غواص دست‌هایشان را بسته‌اند تا دست‌های ما در روزگار فعلی و در جامعه اسلامی بسته نشود.
کد خبر: ۴۰۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ - 10June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرگرد پاسدار «سعید داوودی» مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای غواص سرداران و شش هزار و ۳۰۰ شهید استان لرستان که در اسکله دریاچه کیو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا همیشه زنده هستند و روزق و روزی دارند، اظهار داشت: شهدا امروز شاهد و شهدای غواص دست های ناظر اعمال ما هستند و آنها بودند که باعث شدند ما برای خودمان یادواره برگزار کنیم.

وی افزود: شهدای غواص دست هایشان را بسته اند تا دست های ما در روزگار و در جامعه اسلامی بسته نشود و بتوانیم با قدرت در جامعه و در جوامع جهانی با آرامش زندگی کنیم.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه استان لرستان بیان کرد: شهدا آنچه در طبق اخلاص داشتند بدون هیچ چشم داشتی به خداوند عرضه کردند و بایستی آنها را الگو و سرمشق خودمان و همیشه در تمام مراحل زندگی این شهدا را اسوه قرار دهیم.

داوودی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت فرهنگ و منش پهلوانی که روز گذشته در استان برگزار شد، گفت: در این آیین از ورزشکاران اخلاق‌‌مدار و خانواده شهدای اسماعیل غلامی و یاراحمدی و وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال، سجاد محمدیان ورزشکار و قهرمان پارالمپیک و آزیتا شکاری قهرمان کارگران جهان و ورزشکار مدافع ارزشهای اسلامی در مسابقات جهانی تجلیل به عمل آمد.

وی اظهار داشت: همانطور که مولا علی علیه السلام اسوه اخلاق و ادب و منش پهلوانی بودند انتظار می رود که همه ورزشکاران از منش پهلوانی ائمه پیروی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار