بازدید معاون سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌ها از مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل

معاون سازمان امور موزه ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس از روند ساخت مرکز و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ - 11June 2020

بازدید معاون سازمان امور موزه ها و یادمانها از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «محمد منزوی» معاون سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس امروز به همراه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

در این بازدید منزوی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل، احداث سینمای دفاع مقدس در دل این مجموعه را برای فرهنگ و هنر استان غنیمتی بزرگ دانست و بر ساخت اصولی آن مبتنی بر استانداردها تأکید کرد.

وی در خصوص سیستم‌های هواساز و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی و نیز عایق کاری‌های حرارتی و صوتی مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان اردبیل با مهندسین مشاور و ناظر به بحث و تبادل نظر پرداخت و موارد فوق طبق نقشه مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل نیز ضمن اشاره به موقعیت مطلوب زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مجموعه گردشگری شورابیل اردبیل، تکمیل این مرکز فرهنگی را باعث ایجاد تحولی در ادامه مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دانست.

واحد متذکر شد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، فاز یک و سینمای دفاع مقدس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در هفته دفاع مقدس سال جاری و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار