نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات:

نظارت مجلس منافذ شکل‌گیری فساد را می‌پوشاند

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم با تقویت ابزار‌های نظارتی خود منافذ شکل‌گیری فساد را می‌بندد.
کد خبر: ۴۰۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ - 11June 2020

نظارت مجلس منافذ شکل‌گیری فساد را می‌پوشاندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم در گفت‌وگویی به لزوم اجرای دقیق نظارت از سوی مجلس یازدهم برای بستن منافذ فساد اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت مجلس می‌تواند در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها به ویژه کارآمد ساختن دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و همچنین جلوگیری از شکل گیری بستر‌های فسادزا موثر واقع شود.

وی در ادامه افزود: هرکجا نظارت مجلس ضعیف بوده توان اجرایی و کارآمدی دولت هم دچار ضعف شده؛ یعنی نظارت موجب می‌شود که دستگاه‌های اجرایی به صورت مداوم خود را در معرض اصلاح، پویایی و انتقاد قرار دهند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات تاکید کرد: زمانی که نظارت کافی وجود نداشته باشد در خوشبینانه‌ترین حالت اقتصاد کشورمان دچار رکود می‌شود و همچنین در حالت بد او هم با شکل گیری فساد مواجه خواهیم شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به رویکرد نظارتی مجلس یازدهم اشاره و اظهار کرد: مجلس یازدهم برنامه ریزی دقیقی برای اجرای دقیق ابعاد نظارتی دارد که پس از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به صورت جدی روی این مسئله وقت خواهیم گذاشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار