توسط فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان صورت گرفت؛

افتتاح 4 واحد مسکونی مددجویی در بخش غیزانیه اهواز

چهار واحد مسکونی مددجویی در بخش غیزانیه اهواز توسط سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» افتتاح و در اختیار خانواده‌های مددجو قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ - 11June 2020

افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویی در بخش غیزانیه اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه افتتاح 4 واحد مسکونی مددجویی در بخش غیزانیه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلاتی که اکنون با آن در استان خوزستان روبه‌رو هستیم، بحث مشکلات کمبود آب در روستاهای بخش غیزانیه اهواز است.

وی افزود: به رغم اینکه گفته شده فاز اول پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز هفته آینده به بهره‌برداری می رسد اما همچنان غیزانیه در بی‌آبی به سر می برد.

شاهوارپور گفت: با توجه به اینکه در این روستاها کار کشاورزی و دامداری انجام می‌شود باید حل مشکل آب‌رسانی انجام شود در غیر این صورت موجب افزایش مهاجرت به شهرها و حاشیه‌نشینی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: بهره‌برداری از فاز اول این پروژه موجب رفع مشکلات آبرسانی به همه روستاهای این بخش نمی‌شود و باید فاز دوم که ۲۸ کیلومتر خط آبرسانی است هر چه سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار