هشت کشور اروپایی برای شناسایی کشور فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین از آمادگی هشت کشور اروپایی برای شناسایی کشور فلسطین در واکنش به طرح اشغال کرانه باختری خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 11June 2020

هشت کشور اروپایی برای شناسایی کشور فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عزام الاحمد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» و کمیته مرکزی فتح اعلام کرد، هشت کشور اروپایی در واکنش به طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت یک‌جانبه و به دور از اجماع کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، اتحادیه اروپا مخالف با طرح اشغال کرانه باختری است و به اتخاذ تحریم علیه رژیم اسرائیل در صورت اجرای این طرح اشاره کرده است.

وی از نتایج نشست سازمان همکاری اسلامی در این باره نیز قدردانی کرد و افزود، فلسطین برای برگزاری نشست‌هایی در سازمان ملل از جمعه مجمع عمومی و شورای امنیت تلاش می‌کند تا مقدمه‌ای بر برگزاری نشست بین‌المللی صلح باشد.

سازمان همکاری اسلامی چهارشنبه شب (دیشب) نشستی مجازی برای بررسی قصد رژیم صهیونیستی جهت اشغال اراضی بیشتری از کرانه باختری برگزار کرد.

این سازمان در بیانیه پایانی نشست خود، طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی وسیعی از کرانه باختری را باطل خواند و خواستار تحرکات فوری برای مقابله با آن شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار