پیام تسلیت حجت‌الاسلام «رضایی» در پی درگذشت حجت الاسلام «ابراهیمی»

حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام «مجید ابراهیمی» مسئول مشارکت‌ روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ - 11June 2020

تسلیت مسئول مشارکت‌ روحانیت در دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت حجت الاسلام «ابراهیمی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» مسئول مشارکت‌ روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «مجید ابراهیمی» مسئول مشارکت‌ روحانیت در دفاع مقدس و مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

بیشک خدمت به دین خدا در کسوت روحانیت از والاترین و ارزنده‌ترین خدمات دینی به امت اسلامی است و علما و روحانیت در عرصه نشر معارف زندگی‌ساز اسلام ناب نقش تعیین‌ کننده‌ای در این راستا ایفا کرده‌اند.

بی‌تردید مرحوم حجت الاسلام و المسلمین «مجید ابراهیمی» عمر بابرکت خود را در راه تحصیل تهذیب تدریس و تبلیغ ‌معارف‌ اهل بیت‌ علیهم ‌السلام ‌و نهایتاً ترویج آموزه‌های دفاع مقدس سپری کردند. رحمت خدا بر این روحانی انقلابی‌، صادق ‌و مجاهد باد.

عروج‌ ملکوتی ‌این‌ روحانی ‌‌فاضل ‌و باصفا را محضر مقدس امام زمان (عج) و رهبر فرزانه انقلاب و ریاست محترم بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس سردار بسیجی «بهمن کارگر» و به محضر استاد گرانقدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج «حیدر مصلحی» و به اداره کل حفظ آثار استان قزوین و بویژه به بیت آن عزیز راحل و به همه همکاران عزیز روحانی تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند منان برای آن شاگرد مکتب امام صادق (ع) رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان و همه دوستداران علم و معرفت صبر و اجر جمیل مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار