پخش هفت برنامه تولیدی از جشنواره بین‌المللی رسام در رسانه ملی

مسئولین جشنواره بین‌المللی فیلم رسام برای پخش هفت برنامه تولیدی از آثار این جشنواره، با رسانه ملی تفاهم کردند.
کد خبر: ۴۰۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ - 13June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برگزاری جشنواره بین‌المللی رسام و استقبال قابل توجه از این جشنواره توسط هنرمندان مطرح ملی و بین‌المللی، مسئولین جشنواره را بر آن داشت تا با همکاری رسانه ملی آثار برگزیده این جشنواره را در معرض نگاه و نظر مخاطبان قرار دهند.

در همین راستا نشست مشترکی با حضور سرهنگ محمود سزاوار سرپرست سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، محمد کاویانی مدیر شبکه تلوزیونی شما و حبیب‌الله مازندرانی دبیر جشنواره رسام برگزار شد و مقرر شد هفت برنامه ترکیبی از تولیدات برگزیدگان این جشنواره بین‌المللی با حضور کارگردانان و کارشناسان مربوطه تهیه و تولید و در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از شبکه شما پخش شود.

در همین برنامه با رویکرد توجه به هنرمندان استانی و منطقه‌ای از آثار برگزیده بخش‌های مستند، فیلم داستانی، فیلم کوتاه و انیمیشن جشنواره نیز استفاده خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام طبق اهداف تعیین شده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع مقاومت و دفاع مقدس و در دو بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه در سطح بین‌المللی توسط سازمان هنری و امور سینمایی طرح‌ریزی و اجرا شده است و در حال حاضر مراحل نهایی داوری دومین دوره این جشنواره در حال برگزاری است.

همچنین جشنواره ملی فانوس با رویکرد فضای رقابتی بین هنرمندان استانی توجه به تولیدات استان‌ها و فعالیت‌های ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در حوزه هنر و سینمای دفاع مقدس، توسط سازمان هندری و امور سینمایی برگزار شده و اختتامیه چهارمین دوره آن در هفته دفاع مقدس سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار